GRĄŽINIMAS
1. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu, jeigu Parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti per keturiolika dienų, prieš tai informavus LingaSilverdot el. paštu info@silverdot.lt.
2. Remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“ 10.1.7.12. punktu, perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją, yra negrąžinamos prekės, išskyrus atvejus, kai pardavėjas sutinka priimti ar pakeisti prekes.
3. Norint pakeisti ar grąžinti kokybės reikalavimus atitinkančią, bet nepatikusią/netikusią prekę, reikia per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos ją pristatyti originaliame įpakavime bei su Kliento raštišku prašymu. Prašyme turi būti nurodyta grąžinimo priežastis ir Kliento banko sąskaitos numeris pinigų grąžinimui atlikti.
4. Prekes Klientas gali pristatyti adresu: LingaSilverdot Topolių 11e-26, Alytus LT-63335, Klientui patogiu būdu, Kliento sąskaita.
5. Iki to momento, kai grąžinama prekė pasieks LingaSilverdot, ji yra Kliento nuosavybė ir atsakomybė, todėl grąžindamas prekę Klientas turi įsitikinti, ar tinkamai ją supakavo, ar siuntimo metu ji nebus pažeista. Nepamiršti išsaugoti siuntos registruoto pašto numerį.
6. Gavus siuntą, pinigai Klientui grąžinami per 15 darbo dienų į raštiškame prašyme nurodytą sąskaitą.
7. Visas išlaidas (pašto, muitinės ir kt.), susijusias su grąžinamos prekės siuntimu, apmoka Klientas.
8. LingaSilverdot pasilieka sau teisę nepriimti grąžinamų juvelyrinių dirbinių su mechaninių pažeidimų žymėmis, jeigu jos atsirado dėl pirkėjo kaltės, netinkamos priežiūros ar nešiojimo.
9. Visi klausimai ar nesutarimai dėl gaminių grąžinimo arba keitimo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus deryboms, kreipiamasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.